YokoYoko – servicii 360

Food Delivery – Livrare Sushi în București

3-6-qj0qxc7uc41via6e06bjpg4gc6mpekpdp8t07oapsg

Client

YokoYoko

Timeframe

15.10.2023 - 15.02.2024

Services

Ads, Video, Design Grafic, SMM, Strategie, Consultanță

Rezumatul Proiectului

În parteneriatul cu YokoYoko, echipa noastră  a parcurs mai multe puncte de control pentru a garanta că eforturile noastre nu sunt risipite. Adesea, este necesar să reevaluăm traseul pentru a ne asigura că fiecare pas urmat este verificat cu atenție și că direcția pe care o luăm va aduce beneficii semnificative, nu doar cheltuieli inutile.

Ce am identificat

Am început prin efectuarea unei analize detaliate a contului de Instagram existent al YokoYoko. Această analiză a inclus evaluarea esteticii vizuale, calitatea conținutului, nivelul de angajament al audienței și performanța hashtag-urilor folosite anterior. Bazându-ne pe această analiză exhaustivă, am elaborat o strategie personalizată care să răspundă nevoilor specifice ale brandului.

  • Contul de Instagram nu era optimizat pentru a direcționa traficul organic către alte surse.
  • Conținutul publicat nu se alinia cu un ton de voce (TOV) specific sau cu avatarul consumatorului.
  • Website-ul prezenta erori care împiedicau clienții să finalizeze comanda.
  • Metricile pentru urmărirea conversiilor nu erau setate.
  • Meniul de produse nu era însoțit de imagini care să stimuleze achizițiile.
  • Informațiile despre produse erau insuficient documentate, lipsind informațiile legale și cele comerciale.

Social Media Management

1. Am optimizat contul de Instagram, transformându-l într-o resursă mai accesibilă pentru consumatorii de sushi care nu sunt familiarizați cu brandul. Această optimizare a inclus modificarea numelui din simplul “YokoYoko” în “YokoYoko – Sushi București”. De asemenea, am revizuit și actualizat Bio-ul, adăugând o scurtă descriere care evidențiază ofertele permanente, adresa de ridicare a comenzilor și alte detalii relevante. Am restructurat și îmbunătățit aspectul reperelelor pentru a arăta mai estetic și pentru a răspunde întrebărilor frecvente, consolidând astfel încrederea consumatorilor și oferindu-le mai multe informații utile.

2. Am creat un cont de Linktr.ee, unde am generat scurtături pentru toate categoriile de produse, facilitând astfel navigarea utilizatorilor și economisindu-le timpul în procesul de comandă a produselor preferate.

3. Pentru a îmbunătăți engagement-ul, am organizat un GIVEAWAY, care a generat un interes semnificativ, strângând peste 220 de comentarii din partea participanților. Acesta a contribuit la creșterea implicării și a interacțiunii cu pagina, transformând-o dintr-o prezență rece într-un mediu mai prietenos și interactiv.

4. Am creat conținut de calitate pentru pagina noastră, care ulterior a fost redistribuit și pe platformele Facebook și TikTok. Acest conținut a inclus prezentarea ofertelor speciale, momente amuzante și promovarea produselor noastre. Astfel, am reușit să ne adresăm și altor segmente ale publicului nostru, extinzându-ne prezența și pe alte platforme sociale importante.

Website

  1. Am modificat pozele produselor astfel încât acestea ă arate consistența unui set ținând cont că foarte mulți potențial clienți pun cont și pe cantitate
Înainte
După

2. Am eliminat mai multe erori care limitau clienții în a face o comandă. Am deconspirat mai multe erori legate de formularul de creare comandă, selectarea metodelor de plată, bifarea consimțământului pentru termeni și condiții și altele.

3. Am configurat website-ul pentru a exporta audiențele segmentate în funcție de acțiunile anterioare pe site către o platformă de email marketing. Din prima campanie de marketing creată 14% au creat o comandă

4. Pentru a mări rata de conversie am inclus un modul de gamefication ce le propune vizitatorilor să-și încerce norocul. 85% dintre toți cei care au primit un promocod l-au folosit.

5. Pentru a oferi mai multă vizibilitate produselor și a spori încrederea potențialilor clienți am adăugat o serie de notificări care oferă date reale despre istoricul comenzilor dar în limita GDPR

5. Din cauză că mulți clienți când fac o comandă deschid mai multe tab-uri, am creat o animație care atrage atenția tab-ului site-ului YokoYoko în momentul în care potențialul client a intrat pe alt site dar tab-ul este încă deschis

Rezultate

În urma modificărilor și a colaborării cu echipa ashadetare, YokoYoko a început să primească comenzi directe pe site-ul său propriu, în contrast cu situația anterioară în care comenzile proveneau exclusiv de pe platformele de food delivery. Având acum clienți în propriul său ecosistem online, YokoYoko are oportunitatea să îi fidelizeze și să îi transforme în clienți recurenți, consolidând astfel relația cu aceștia și generând o bază stabilă de clienți loiali.